Bestuur
Het bestuur van Stichting Pierrot bestaat uit vier leden. We hebben een taakverdeling die omschreven staat in het handboek voor vrijwilligers. We vergaderen elke twee maanden en bespreken dan lopende zaken, praktische-en financiƫle zaken. We zijn verantwoordelijk voor de hele organisatie rondom Stichting Pierrot en wij zorgen ervoor dat we aan alle wettelijke verplichtingen voldoen.
Het huidige Bestuur bestaat uit:
Marianne van der Plank: | Voorzitter |
Melinda van de Hesseweg: | Penningmeester |
Mariet Hamming: | PR, website en communicatie |
Adolf Hanekamp: | Secretaris en ledenadministratie |
De secretaris is te bereiken via het contactformulier
of via onderstaande gegevens.
E-mail: info@stichtingpierrot.nl
Telefoon: 06-55137578




Vertrouwenscontactpersoon
Wettelijk gezien is het voor een stichting belangrijk om een externe vertrouwenscontactpersoon te hebben waarbij de deelnemers/vrijwilligers en bestuursleden terecht kunnen bij calamiteiten binnen de Stichting. Dit zijn dan voornamelijk de problematieken die we niet binnen Stichting Pierrot met elkaar op kunnen lossen. Wij hebben Dr. Michiel Luyckx bereid gevonden om deze rol binnen Stichting Pierrot op zich te nemen.
Hij is bereikbaar via onderstaande gegevens:
vertrouwenspersoon@gmail.com
Beleid Stichting Pierrot
Hieronder kun je ons beleidsdocument inzien.
Financiƫle verantwoording
SN nummer: 816131156
Hieronder kun je ons financieel jaarverslag inzien.