Bestuur

Het bestuur van Stichting Pierrot bestaat uit vier leden. We hebben een taakverdeling die omschreven staat in het handboek voor vrijwilligers. We vergaderen elke twee maanden en bespreken dan lopende zaken, praktische-en financiƫle zaken. We zijn verantwoordelijk voor de hele organisatie rondom Stichting Pierrot en wij zorgen ervoor dat we aan alle wettelijke verplichtingen voldoen.

Het huidige Bestuur bestaat uit:

Marianne van der Plank:Voorzitter
Melinda van de Hesseweg:Penningmeester
Mariet Hamming:PR, website en communicatie
Adolf Hanekamp:Secretaris en ledenadministratie

De secretaris is te bereiken via het contactformulier
of via onderstaande gegevens.
E-mail: info@stichtingpierrot.nl
Telefoon: 06-55137578

Vertrouwenscontactpersoon

Wettelijk gezien is het voor een stichting belangrijk om een externe vertrouwenscontactpersoon te hebben waarbij de deelnemers/vrijwilligers en bestuursleden terecht kunnen bij calamiteiten binnen de Stichting. Dit zijn dan voornamelijk de problematieken die we niet binnen Stichting Pierrot met elkaar op kunnen lossen. Wij hebben Dr. Michiel Luyckx bereid gevonden om deze rol binnen Stichting Pierrot op zich te nemen. 

Hij is bereikbaar via onderstaande gegevens:
vertrouwenspersoon@gmail.com

Beleid Stichting Pierrot

Hieronder kun je ons beleidsdocument inzien.

Financiƫle verantwoording

SN nummer: 816131156

Hieronder kun je ons financieel jaarverslag inzien.